Monday 6 August 2012

:: saya cipta blog baru saya ::



:: Kali ini saya benar benar berniat untuk mengkritik::

....tetapi.....

Hanya kematangan sahaja yang akan memahami maksud yang tersirat ataupun yang tersurat. Apakah pengakhiran kisah dan cerita tentang perjalanan hidup aku? Mungkin ramai yg tak kenal siapa Hakim Mk di sini.. akan tetapi dari segi mengkritik adalah kerja aku dan berlawan fakta adalah kerja aku. Bahawasayanya aku adalah seorang intel yg terbaik dalam Kumpulan kerja aku ... under my corporation

Antara kritikan pedas aku terbahagi kepada beberapa tajuk dan kategori ::-

1 :: Analisis Tentang Remaja KGB

2 :: Analisis Tentang Putera KGB

3 :: Analisis Tentang Junior KGB

4 :: Analisis Tentang Junior X

5 :: Analisis Tentang KGB X

Kritikan ::

Kategorinya ialah ::-

1 :: Kebodohan Melayu

2 :: Who Stands For Islam ?

3 :: Siapa Kita?

4 :: Bersediakah kita?

5 :: Hak Lelaki dan Hak Perempuan

6 :: Sukan Negara

7 :: Politik

8 :: Permasalahan Suami Isteri

9 :: Kaunseling

Hanya ini shajalah buat masa ini akan dikeudarakan semata-mata untuk membuka minda dan gambaran sebenarnya tentang kehidupan kita sebagai manusia

wallahu'alam..

No comments:

Post a Comment